01 mei, 2010

The Lynx has landed



Ubuntu 10.04 is er! Deze keer geen uitgebreide review, want die vind je overal. Wel een rapport. Ik ben heel tevreden van de nieuwe Ubuntu.

De upgrade ging vlekkeloos (buiten een reboot om de nvidia driver te initialiseren) en daarna werkte alles zoals ervoren. De verbetering in Nautilus die me enorm aanstaat, wel, dat is de deze:


(Afbeelding van OMG! Ubuntu)

En dan nog een afbeelding van m'n huidige desktop - deze release gebruik ik het standaardwallpapertje, tot ik het beu ben.


Binnenkort denk ik dat er nog enkele grote artikels volgen, als ik er tijd voor heb.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

welke verbetering in Nautilus?

Nico Verbruggen zei

@Anoniem: Oeps, ik was de link vergeten. Ik heb er ook de afbeelding bijgezet. Ik had het over de kleine verandering in Nautilus waardoor de preview thumbnails-rand beter is.